طریقه ی نشستن پشت رایانه !!!
تاريخ : دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, | 14:59 | نویسنده : کیمیا

 
 

 

الان فهمیدید چ جور باید نشست دیگه؟!!؟



نظرات شما عزیزان:

شیماجون
ساعت16:29---18 مهر 1391
طرز نشستن پای کامپیوتر منو ببینی وحشت میکنی
پاسخ:خب مگه تو چه جوری میشینی؟؟!؟


ELAHEH
ساعت0:12---6 مهر 1391
كيميا تو اين جوری ميشينیپاسخ: نه بابا اینو گذاشتم یکم بخندیم!!

kosar
ساعت21:55---8 شهريور 1391
هه ه ههه!!!!ب جون خودم من از این بدتر میشینم!!!!!انقد بد میشینم که قوز زدم!!!!ولی در کل واقعا باجال بود!!!اینجا ک میشه شکلک گذاشت!!!پاسخ:خدایی؟!!! پس تو دیگه آخر یه کامپیوتر بازِ حرفه ای هستی!!

حورا
ساعت16:43---8 شهريور 1391
سلام کیمیا جون چرا آپ نمیکنی

منتظرتم
پاسخ:سلام حورا جون من مسافرتم ولی مطلب انتخاب کرده بودم که در فلان تاریخ فرستاده شه ولی نشد!


الهه
ساعت16:27---8 شهريور 1391
اخشال نداره گلی جون!!!!

در ضمن به وب جدیدم سر بزن!!!

http://zendegierangi.blogfa.com/

دیگه ایندفه جدی جدی تو همین میمونه‍

بلاگفا و رزبلاگ از همه سرویسا راحت ترن!!!

برا همین رفتم بلاگفا!!!!

با اینکه از شیرازی (مدیرش) کینه دارم ولی خب راحتی بهتره!!!!

آخه نمیدونم رزبلاگ و لوکس بلاگ و چ میدونم سرویسای وبلاگدهی تازه و نو چ هیزم تری بهش فروختن اخه ک باهاشون مشکل داره!!!!!

ای بابااااااااااش!!!!
پاسخ: دیگه ببخشید... باشه حتما خوب کاری کردی رفتی اون جا خب هر دوتا رو الان لینک کردم منم نمیدونم والا!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز