بازم مدرسه...!!خخخخخخخ:دی
تاريخ : یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, | 20:54 | نویسنده : کیمیا

سلام بچه ها!



مدرسه ها دیگه وا شد...


خب ببینم امسال چطوره هان؟



من که امسالو دوست دارم دبیرامون هم فوق العادن


راستی بچه ها وبم هر هفته آپ میشه سر بزنیدها!



خب دیگه همین...!



نظرات شما عزیزان:

فاطمهـ ـ ـ
ساعت16:59---12 مهر 1391
سلام

دبیرای ما یکی از یکی افتضاح تر!

دبیر زبان فارسی که دیگه نگو!!!!!!!!

چرا سرنمیزنی؟
پاسخ: سلام فاطمه جون جدی؟ ای بابام... منم از امسال زیاد خوشم نمیاد... والا من حوصله م نمیگیره وبمو حتی آپ کنم!!!!


انیتا
ساعت14:49---6 مهر 1391
اپم....

اپم......

اپم...

بیا.....

بیا دیگه.....

اپم....

نازنکن.....

بیا بیا....

اپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــم....
پاسخ: سلام آنی جون باشه میام...


kosar
ساعت10:13---6 مهر 1391
سلام کیمی جون!!خوبی؟؟؟!!!اره خیلی خوش میگذره!!ماهم امسال معلمامون عالین!!!!کلا اومدم یه سری بزنم!!!!فلا بای گلم
پاسخ: سلام کوثرِ بابا!!!! مرســــــــــی! خب خوشحالم که خوشحالی اما نظر من الان عوض شده...! الان میام وبت عزیزم


بهار
ساعت18:07---4 مهر 1391
این چه سوالیه میپرسی؟سال تحصیلیم محشرهههههههههههههههه.محشر.ببینم جیمیل برای تو هم باز نمیشه؟
پاسخ: خب سواله دیگه!!! برای من امسال نه خیلی.... نه جیمیل فعلا fشده...


ساعت21:39---3 مهر 1391
امسال خوووووبه

فقط همکلاسیای ماست و پارازیت داریم!

شمام ک میگین ...!
پاسخ: آره بد نیست.... اونم درست شدنیه...! هیرو جان عزیزم شما ک میدونی آدرس وب بنده تو سایت مدرسه هست پس چرا اینجوری مینویسی که مجبور به ویرایش کردن بشم؟!؟!؟؟ در ضمن من دلم میخواد برگردم پارسال....(آیکون خیـــــــــــلی بغض گرفته!)


مصطفی
ساعت14:59---3 مهر 1391
سال تحصیلی خوبی داشته باشی
پاسخ: خیلی ممنون جناب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز